Ślubografia
ładowanie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

1. Kiedy moje zamówienie będzie gotowe?

Wszystkie materiały wytwarzam własnoręcznie, każde pudełko musi zostać odpowiednio przygotowane. Jeśli produkt był na stanie, spakuję i wyślę go w przeciągu max 48 godzin, jeśli wymagał personalizacji lub nie miałam go w zapasie  – obowiązuje czas oczekiwania podany w opisie przedmiotu. Zamówienie zostaje wtedy wpisane na listę realizacji i robione od zera, kiedy będzie jego kolej (zamówienia realizuję chronologicznie, ale w wyjątkowych przypadkach, po uzgodnieniu mailowym/telefonicznym, mogę coś zrobić szybciej). :)

2. Czy można zamówić inny wymiar szklanej szkatułki?

Tak! Mogę dociąć szkło na inne wymiary i kształty szkatuł lub zrealizować inne, indywidualne projekty. Jedynym ograniczeniem jest rozmiar pojedynczej tafli szkła – A4, największa możliwa szkatuła nie może być dłuższa niż 30cm i szersza, niż 21.

3. Czy mogę przesłać własną grafikę do wygrawerowania na pudełku drewnianym/szklanym?

Oczywiście! :) Tylko jeśli ma być dobrej jakości i z zachowaniem pełni szczegółów, pamiętaj o spełnieniu paru wymogów:
– najlepiej plik PNG, ewentualnie SVG lub JPG dobrej jakości;
– białe tło, czarny wzór (z wyjątkiem svg – tu może być bez tła);
– wymiar pola roboczego dla pudełek drewnianych: 285 x 170mm – 6732 x 4016px , 600DPI;
– wymiar pola roboczego dla szkatuł na koperty: 297 x 210mm – 7016 x 4961px, 600DPI;
– wzór wyśrodkowany i nie za wielki – pole robocze to wizualizacja całej ściany/pokrywy pudełka, najlepiej wygląda wzór nie przekraczający 1/3 wysokości pola;
– wzór odsunięty od krawędzi;
– linie nie za cienkie – polecam lekkie pogrubienie, aby delikatny grawer nie stracił szczegółów.

4. Czy mogę zamówić większą ilość pudełek?

Tak, ale najpierw odezwij się do mnie na priv. Czas realizacji zamówienia hurtowych zależy od mojego czasu wolnego, ilości nadchodzących reportaży ślubnych i zamówień dla klientów indywidualnych, które są u mnie na pierwszym miejscu. Zamówienia hurtowe zaczynają się od 10 sztuk tego samego przedmiotu i od tej wartości możemy też zaczynać jakieś negocjacje cenowe. Przy zamówieniach hurtowych obowiązują inne koszty dostawy – zależne od wymiarów przesyłki.

5. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Wyjątkowo, po wcześniejszym kontakcie, można odebrać zamówienie w Mogilnie (kujawsko-pomorskie). Bywam często w Trójmieście, Warszawie, Poznaniu i Krakowie – możecie spróbować zapytać, czy może akurat będę w Waszej okolicy w niedługim czasie ;)

6. Czy przesyłka będzie odpowiednio zabezpieczona?

Nabrałam już sporego doświadczenia w wysyłaniu szklanych i delikatnych przedmiotów. Używam kartonów 5-warstwowych, skropaku, styropianu, poduszek powietrznych, sztywnej tektury oraz dziesiątek metrów folii bąbelkowej. Mój sposób pakowania szkatuł sprawdzałam w licznych testach uderzeniowych, rzucaniowych i kopnięciowych, dzięki temu według statystyk 96% szkatuł dociera do klienta w całości. Niestety, w sytuacjach celowego zniszczenia przesyłki przez kuriera i wyjątkowo sadystycznych zachowań, żaden sposób pakowania nie ma szans. Dlatego podczas odbioru paczki zalecam czujność.

7. Pudełko doszło do mnie zniszczone. Co robić?

Jeśli przy odbiorze usłyszycie brzęk szła lub paczka będzie zewnętrznie mocno zniszczona, otwórzcie ją przy kurierze i w przypadku uszkodzeń wewnętrznych spiszcie od razu protokół szkody – umożliwi mi to ubieganie się o reklamację u przewoźnika. Następnie możecie odmówić przyjęcia paczki (wróci ona wtedy od razu do mnie) lub jeśli została przyjęta – dać mi znać jak najszybciej o sytuacji. Wygeneruję Wam wtedy etykietę zwrotną i zamówię kuriera. Spakujcie szkatułę z powrotem dokładnie tak, jak była przeze mnie zapakowana, wysypcie wcześniej luźne odłamki szkła, aby nie porysowały reszty szklanych ścianek. Uszkodzony produkt postaram się jak najszybciej odratować/wymienić i odesłać na mój koszt.

8. Zauważyłem błąd w projekcie graweru. Czy mogę go zmienić?

Jeśli popełniłeś błąd przy ustalaniu graweru lub chcesz zmienić ustalony projekt musisz to zrobić jak najszybciej! W przypadku szklanych szkatuł, możesz odezwać się do mnie w przeciągu paru dni, jednakże wykonanie drewnianego pudełka zajmuje mniej czasu, dlatego termin na dokonane poprawek wynosi jeden dzień. Gdy tylko zauważysz błąd lub chcesz dokonać zmian, skontaktuj się ze mną telefonicznie, aby mieć pewność, że zdążysz przed zrobieniem pudełka!

9. Mam pomysł na fajny produkt. Czy możesz wyciąć/wygrawerować go dla mnie?

Tak! Przyjmuję również niestandardowe zamówienia. Mogę stworzyć dla Ciebie specjalne grawerowane napisy lub elementy ze sklejki. Jeśli masz jakiś pomysł, skontaktuj się ze mną na priv, aby ustalić szczegóły!

10. Chcę zrezygnować z zakupu, co mogę zrobić?

Jeśli zamówiłeś szkatułę lub pudełko bez graweru, przysługuje Ci 14 dni na zrezygnowanie ze zrealizowanego zamówienia, bez ponoszenia żadnych konsekwencji. Niestety nie możesz zwrócić przedmiotu z grawerem, ponieważ według art. 38 punkt 3 Ustawy o ochronie praw konsumenta, jest on traktowany jako przedmiot zindywidualizowany.
Przyjmuję tylko zwroty produktów w stanie takim, w jakim je wysłałam – szczególnie dotyczy to szkatuł. Pudełka zużyte/brudne/porysowane/uszkodzone nie będą przyjmowane! Odrzucony zwrot można odebrać osobiście w Mogilnie lub zlecić mi odesłanie go z powrotem. Nie świadczę usług wypożyczania pudełek na śluby, tym bardziej charytatywnie.